اميررضا جوناميررضا جون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

امیررضا جون

عزيز دل مامان و بابا

1390/8/14 17:46
نویسنده : مامان و بابا
544 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا هو

خيلي دوست داشتيم وقتي بزرگ شدي و از من وبابا سراغ خاطرات و شيرين كاري هاي دوران كودكيت مي گيري يك آلبوم كاملي از عكس وفيلم گرفته تا ابراز احساسات من و بابايي از شيرين كاري هاي تو عزيز،داشته باشيم و برات بياريم تا ببيني چه عسلي بودي و هستي.

تا اينكه يك روز مامان با سايت ني ني وبلاگ آشنا شد و تصميم گرفت يك وبلاگ اختصاصي فقط وفقط براي جنابعالي و به نام خود شما ايجاد كنه،وقتي بابايي اومد خونه از اين خبر خيلي خوشحال شد و از مامان خواست كه براي گل پسرمون(به قول  بابايي:ولي عهدمون) سنگ تموم بگذاره.

 

الان هم خيلي خوشحالم كه اين وبلاگ تشكيل دادم و اميدوارم بتونم تمام لحظات زيبا و خاطره انگيزي كه تا به الان داشتيم و از اين به بعد هم خواهيم داشت را براي تو ثبت كنم،البته بابايي بيشتر پشت صحنه كار مي كنه ومثلا به من ياد مي ده كه چه كار كنم تا وبلاگ پسرمون قشنگتر بشه و من چون وقتم آزاد هست و فقط در خدمت شما گل پسر هستم مطالب و عكس ها را در وبلاگ اختصاصي شما وارد مي كنم .

فداي زيبا ترين گل هستي : اميررضا

مامان و بابا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)