اميررضا جوناميررضا جون، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

امیررضا جون

دایره المعارف امیررضا

1391/6/27 21:04
نویسنده : مامان و بابا
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

 

 امیررضا جون

 

 niniweblog.com

 

امیررضا جون 

 

niniweblog.com

 

امیررضا جون 

 

سلام گل پسر عزیزتر از جونمقلبمامان جون شما اینقدر جالب و بامزه صحبت می کنی و در ادای کلمات خلاقیت و ابتکار به کار می بری که تصمیم گرفتم چند نمونه از اون ها را برات در وبلاگ اختصاصی خودت ثبت کنم اما شنیدن این کلمات از زبان خودت از زمین تا آسمون فرق داره و خیلی بامزه تره لبخند

عزیزم  بعضی کلمات را برعکس میگی مثل نخ  که میگی خن و مثل ساکت که میگی کاستلبخند

البته به نظر من مادر شما دلبندم  تا حدودی قدرت درک نوشته ها را داری چون از وقتی خیلی کوچیک بودی حدودا 6 ماهه تابلوهای آیات  قرآن و روایات را الله اکبر(الا اچه) میگفتی خیلی برام جالب بود،مادرجون معتقده که به خاطر نوریه که آیات و روایات دارند و شما می بینید و ما نه!!!!!

و اما دو تا کلمه ناب و مخصوص خودت هست که تمام فامیل تو رو با این دو کلمه می شناسن : یکی چاچا یعنی سرسره و دیگری گیلکو که همون هندوانه خودمون هست،راستش دلیل چاچا رو میدونم اما گیلکو رو نمیدونم از کجا اوردیتعجب

 

راستی عزیز دلم از وقتی دو سالت تموم شده شروع کردی به جمله سازی اولین جملت هم این بود : مامان بیا ایجاماچ

الان هم  تقریبا تمام کلمات را صحیح به زبان می آوری و بالاخره منظورت رو میرسونی.آخرین کلمه ای که میگفتی و من متوجه نمی شدم و حدودا یک ربع طول کشید تا فهمیدم منظورت چیه کلمه دایناسور بود که بعد از دیدن کارتون،(طبق معمول) میخواستی کارتون را برام تعریف کنی .اتفاقا خونه مادرجون آقاجون بودیم که مادرجون خیلی خندید چون شما تمام تلاشتو میکردی ولی من اصلا متوجه نمی شدم دیگه آخرش خداخواست که فهمیدم وگرنه کلمه به این سختی برای اولین بار اصلا به ذهنم نمیرسید.

در حال حاضر جمله های زیادی میگی کلا خیلی برام حرف میزنی ،حتی از خودت برام قصه میگی ماچ

 

niniweblog.com

امیررضاجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرسام
11 تیر 91 2:23
قربون حرف زدنت برم عزیزم
خاله ایسی
15 تیر 91 17:54
سلام،خاله جون به مامان فتوشاپیستت افتخار کن!ببین چقدر هنرمنده دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان امیرسام
22 تیر 91 2:48
الان گیلکو چیییی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان امیرسام
22 تیر 91 2:49
دلم برات یه ذره شده عزیزم
خاله زهرا
29 تیر 91 8:46
آخیییییییی نازی چه جیگریههههههه قلفونش بشم مننننن پیش منم بیام آخیییییییی خاله زهرا!!!
مامان محمد پوریا
5 مرداد 91 1:55
الهی عجب شیرین زبونییییییییییییییییییییییی
لیلا مامان آرمین
10 مرداد 91 18:41
سلام خاله جون ما توی مسابقه سایت کودک من شرکت کردیم. میشه یه سری به وبلاگمون بزنید و اگه دوست داشتید بهمون رای بدید؟ ممنون.
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 13:06
سلام خاله جون رای گیری شروع شده امروز و فرداست به آرمین رای نمی دید؟ شماره عکس آرمین 10 آدرس وبلاگ:http://koodakeman91.niniweblog.com/
راحله
5 شهریور 91 10:22
سلام عسلم
خوبی خاله...
واااااااای خیلی دلم برات تنگ شده
...
دست مامان جونتو خاله جونت درد نکنه...
حداقل عکستو میبینیم...
عزیزم.......





سلام دوست خاله!!!!

مرسی دوست خاله!!!!!!!






مامان امیررضا
9 آبان 91 9:32
سلا ماشا الله پسرتون خواستنی و شیرین زبون خداحفظش کنه
اگه مایل بودین وبلاگ مارو هم addکنین وسر بزنید


سلام خیلی ممنون عزیزم
از اینکه شما هم مثل من مامان امیررضا هستید خوشحال شدم.قربان شما