اميررضا جوناميررضا جون، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

امیررضا جون

نظرات (12)

مونا مامان امیرسام
19 شهریور 91 23:04
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامانی.چرا خبر ندادید که اومدید.چقدر دیر به دیر میاین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امیررضا جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟





سلام منا جان.دل ما هم برای شما و گل پسرت یه ذره شده ولی همینطور که میدونی خیلی دیر به دیر میام یکی از دلایلش هم همکاری شدید گل پسرم برای تایپه!!انشاله در کنار هم خوب و خوش باشید
مونا مامان امیرسام
19 شهریور 91 23:05
عزززززززززززززززززززززززززززززیزم برای خودت مردی شدیهااا.دلم برات یه ذره شده
مونا مامان امیرسام
19 شهریور 91 23:07
عکس پست ثابتت هم خیلی ماهه.بووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس


خیلی ممنون عزیزم.راستش چند بار به وبلاگ امیرسام سرزدم ولی فقط قالب خالی بود و هیچ عکس و مطلبی نبود؟!...بعد از اون هم دیگه فرصت نشده انشاله اولین فرصت میام
زینب
31 شهریور 91 0:16
سلام با سختی فراوان و رنج بسیار بالاخره بعد از یک ساعت و چندی موفق به دیدن وبلاگ شدم! تعجب نکن من از دیار اینترنت های زغالی آمده ام... منو نشناختی؟ بابا من دختر خاله ی مامانتم دیگه یه سری به ما هم بزنید...
داعی
4 مهر 91 13:52
سلام خاله جون فدات بشم اینقدر شیرین زبونی مامانی رو اذییت نکنی هاااا دوست دارم
داعی
14 مهر 91 13:38
سلا چطوری کچل خاله؟خوبی؟ خوشی؟سلامتی؟
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:03
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*...........
داعی
17 مهر 91 19:16
سلام خاله جون خوبی؟ حرف زدنتو خیلی دوس دارم شیرین زبونم
مونا مامان امیرسام
30 آبان 91 0:55
سلاااااااااااااااااام دوستم.ببخشید شما رو با یکی دیگه اشتباه گرفته بودم.اخه کامنتهای قبلیون ادرس نداشت با یه مامان امیررضای دیگه اشتباهی شده بووود


سلام عزیزم،خواهش میکنم.دلم براتون یه ذره شده.انشاله زودتر ببینمتون
مونا مامان امیرسام
30 آبان 91 0:59
قربونت برم عزیزم.خداروشکر با دعای خیر شما ملالی نیست.
اتلیه دومی بانری استودیو تو خ مهناز اما اولی ارتمیس تو کاشانی.هرکدوم رو خواستید بگید شماره بدم.قاب رو هم بوستان از مغازه عکاسی گرفتم.راستش من که خریدم اخریش بود و فقط دخترونش مونه بود.من زیاد میرم بوستان اگر بود حتما حتما براتون میگیرم.قبلش هم هماهنگ میکنم.قابل دوست گلم رو هم نداره عزیزم.


یک دنیا ممنون.ببخشید عزیزم.به سایت بازی اندیشه هم یک سری بزنی بد نیست.اسباب بازی های فکری برای همه بچه ها توش پیدا میشه فروش اینترنتی هم دارهwww.baziandisheh.com.باز هم ممنون از لطف شما


مونا مامان امیرسام
30 آبان 91 0:59
برای کولوچه کوچولووو
یلدا
11 تیر 92 8:40
افرین وبت خوبه بیابه وب منم سربزن ونظرت روبگومنتظرتم